plus minus noll

Igår var en helt underbar dag, jag kände verkligen att jag skötte mitt jobb rätt! Barna var helt underbara. Vi lekte med trolldeg och sedan lekte vi ute i solen och allt var hur rba somhelst, och så kommer den här dagen... kände redan imorse att det inte skulle bli nån bra dag. Barna var ett helvete, bråk och tjafs så jag sköt upp målandet av trolldegen som straff, men som tur är kom världens oväder som gjorde mig till den roliga igen. Vi satt i "bean bags" och kollade på blixtarna och lyssnade på mullret från åskan när den drog över oss. Så dagen slutade bättre än den börja, men de kommer nog fler gånger. Imorrn har jag dom hela dagen och om dom sköter sig så blire att måla trolldegen. och sköter dom sig riktigt mycket kanske jag tom gör pannkakor till dom!



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?