<3

Då var mamma och pappa här eller ja på sitt hotell. Fick ta bilen till Charles de gaulle för att hämta dom och resan dit gick bra men hem var värre... Herregud .. Vägen som jag skulle t var avstäng så jag ringde Karin och kollade vilka alternativ jag hade och blev tillsagd att ta 86an. Men gissa vad ... Den visade sig oxå var avstängd när vi väl kom dit så efter mycket snurrande i Paris och utanför Paris hittade jag en skylt mot saint germain en laye där Barna går i skolan så det vart en rejäl omväg men då skulle jag iallafall hitta hem. Stannade på en mack så vi skulle få i oss nått att äta innan jag släppte dom på hotellet. Nu ska jag se till att få lite sömn. Ska försöka ta mig upp vid nio och gå och handla lite så jag kan bjuda över mamsen och papsen på frukost imorrn innan vi beger oss mot Paris.



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?