Bonsoir

Då var ännu en dag till enda och jag har no inget intressant att berätta. Så jag kan berätta något ointressant istället;)
Träffade Josefin idag på skolan och vi bestämde oss för att åka till Ikea. Josefin som har varit hemma i Sverige hade med sig salt lakrits till mig! Överlycklig!!!
Isabelle hängde med oss till Ikea där jag klämde i mig en köttbulle tallrik och en daimtårta. Yummie. Sedan vart det stor shopping i Ikeas mataffär. Så nu är förråden påfyllda. Skulle nog dock köpt två bukar sill men aja. Må väl smaka först hur det smakar;)
Franska kursen gick jäkligt bra för ovanlighetens skull idag! Jag förstod allt som sades, tappade inte bort mig själv alls idag;)
Nu blire sömn och peppa inför en arbetsdag imorrn... Onsdagar är ju normalt en ledig dag men jag får ju igen den någon nånstans.
Godnatt!



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?