Ingen rubrik

Överlevde går dagen. Lite less dock för jag klev upp för ingenting. Hugo skulle som sagt till internationella skolan för att göra ett franska test så han ska slippa åka mellan två skolor. Karin hade sagt till mig att hon vt ganska så säker på att det var tio men att det kunde vara halv elva oxå att hon skulle kolla när hon kom till jobbet men eftersom hon inte ringde antog jag att det var tio. Så var det nio... Hon ringde halv tio när jag skulle gå och leta reda på vart det var för jag ville vara säker på att vi kom i tid... Först lät det som om hon försökte skylla på mig för jag inte ringt henne och påmint henne att kolla när det var men hon kom på sig själv. Så jag och Hugo fick åka hem utan något franska test...

På kvällen fick jag besök av Josefin. Vi käka lite smått och gott och pratade om allt och inget. Nu ska jag och Alice iväg till öppna.



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?