Lördag

Då har man tillbringat en sista dag med päron i Paris. Vi har kikat öre i Montmartre och varit in i sacre couer. Mer orkade inte mina föräldrar och jag kan förstå dom. Det har varit två intensiva dagar för dom. Imorrn ska vi dricka drink och äta lite tilltugg hos familjen som jag jobbar åt innan vi drar till flygplatsen. Kommer kännas tomt och tråkigt utan dem. Har verkligen varit kul och haft dom här och visat dom mitt nya liv här.

Kvällen har tillbringats med drinkar, bubbel och badkar. Ska även avnjuta en sista kväll i denna sköna säng på hotellet innan det är dags för ännu en månad eller två i den onda i min studio.

En annan sak som händer imorrn är att jag ska komma igång träningen igen. Så lite längtan har man väl till imorrn:)



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?