På återseende

Bugg då ha jag lämnat av föräldrarna på flygplatsen och återvänt till Versailles... Hade så gärna följt med dem hem till Sverige och till min lilla bebis joker<3 men nu är det bara att ta nya tag och ladda om då Ingrid kommer om två veckor, då blire full rulle igen så ska passa på att både vila upp mig och plugga för allt jag är värd, kommer nog inte klara kursen men ska göra ett försök.

Sov natten på hotellet. Åt frukost här och sedan lunch hos familjen goriaux som jag jobbar för. Så då fick dom träffa mamma och pappa och tvärtom. Sedan åkte vi tidigt in till flygplatsen för... Ja du jag vet faktiskt inte riktigt varför men pappa ville det iallafall. Har varit riktigt mysigt och haft dem här, att få visa dem allt. Mitt liv här...



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?