Svåra beslut

Åhh vad det ska hända mycket på en gång:/ ska bestämma var jag ska plugga, försöka hitta sommarjobb även fast jag nog har ett, bestämma ifall jag ska eller inte ta hit joker. Sen så har jg nu börjat tvivla på vad jag ska göra på min lediga vecka. Börjar faktiskt allvarlig fundera på om jag ska åka hem istället. Bara få vara för en vecka bland människor jag älskar... Svåra beslut... Samtidigt älskar jag Nice men är det verkligen samma sak utan alla från ef? Utan franska steg 5 gruppen? Visserligen ska jag isåfall åka med den tyska tjejen och sedan hänga med Moa och Karolina men ändå... Hmm... Många bollar i luften...

Något jag iallafall ser fram emot är att vi åker till Bretagne den här helgen. Vill verkligen se mer av Frankrike. Dock är jag lite rädd att jag typ kommer "jobba" ändå för det blir ju så automatisk när jag är med familjen. Men förhoppningsvis kommer jag kunna springa runt en massa själv oxå. Nee dags att dricka upp kaffet. Få på Alice kläder, förbereda lunchen och gå till öppna förskolan.

Ciao

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/932886/images/2012/pic_197132935.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/932886/images/2012/pic_197132936.jpg" class="image">



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?