Söndag och svenska kyrkan

Helgen har varit helt lugn för våran del.
Var på bio igår och såg sista twilight. På franska dessutom! Ska väl krävas en riktig fransman för att få mig att se twilight som jag har bojkottat eftersom det alltid varit sån hysteri runt om dem. Men jag måste erkänna att jag tyckte att filmen var bra. Kanske ska ta mig en titt på dom andra?

Idag tog jag mig till Cagnes Sur Mer där vi hade lucia övning till torsdag. Vi var dock bara två men det ska tydligen vara två till. Aja får se hur det går iallafall.
För övrigt så har mitt schema ändrats vilket resulterar i att jag har morgon lektioner tre gånger i veckan istället för två... That sucks. Men på så sätt kanske jag kan ta tillvara på sista tiden? Fast med vem?!



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?