Tisdag 20/11

Idag landade pappa här i Nice, och jag hämtade honom på flygplatsen. Fick vänta ett bra tag innan han kom ut och jag vart ärligt lite orolig att jag missat han eller var på fel terminal. Men till sist kom min kära far ut och vi tog bussen till Centrum och letade rätt på hotellet. Han skulle bo på Compte de Nice som faktiskt var ett rätt schysst hotell.
Denna dag tillbringade vi i Nice. Jag visade honom Negresco, min skola, promenad des anglais och så gick vi till Colline de chateau och kollade på solnedgången där ifrån och käkade glass. (inte för att det var så varmt)
Sedan tog vi en liten promenad i gamla Nice innan vi begav oss tillbaka till hotellet där jag fick alla mina svenska produkter så som; choklad, trocadero, glögg, bakpulver, jäst o.s.v. Lycklig tjej? JAPP!
 
 


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?