29 Februari 2012

Jaa då vare 29feb igen efter 4 grymma år! Åkte som sagt in till Paris på kvällen och tog en drink med Josefin (vart en riktigt dyr drink med andra ord;)...) Sen så skulle vi ta tåget tillbaka men då var det nått spårarbete så vi fick åka ersättningsbuss. Så Josefin var den första som grattade mig. Sen fick jag ett trevligt samtal av en mycket snygg person som oxå grattade mig.
 Resten av natten har tillbringats i minnernas och nostalgins värld. Faan vilka 4grymma år det har varit mellan dom här åren.
Kommer nog kännas lite ensamt imorrn på morgonen trots att familjen ska fira mig, men det kommer inte vara samma speciella feeling som när jag fyllde förra gången. Med 6orna som kom med kladdkaka som bakat med ett litet ljus i. Erica Andersson som fixat princesstårta åt mig och fyra små söta ljus och ett fint kort där det stod "Till världens bästa 4åring" och alla mina vänner skrivit under. På kvällen åkte jag mamma och pappa till travet och åt gott. Fick även träffa min dåvarande pojkvän, men fick inget grattis av honom. Men hade ju inte förväntat mig det heller.



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?