2dagar kvar till svensk mark!

Nu är det inte lång tid kvar tills dagen som jag har räknat ner till sen jag kom hit kommer. Sjukt fort har det faktiskt gått. Dagarna och veckorna bara flyger förbi. Ska bli riktigt skönt att få komma hem nio dagar och vara med familj och vänner. Få slappa av en längre tid.
Att det bara är två dagar kvar betyder oxå att jag bara har två veckor kvar som tonåring:s vilken känns jävligt hemsk ärligt talat. Finns det nått som kallas 20års kris? För isånnafall tror jag jag har det så fort jag tänker på att jag fyller 20. Önskar verkligen att man kunde vrida tillbaka tiden och göra om allt igen. Från barnsben till nu. Önsketänkande... Hmm värst vad filosofisk jag vart nu.

Jag hoppas faktiskt att den här dagen kommer gå fort och smärtfritt. Och att även läkarbesöket ieftermiddag kommer gå ännu snabbare och smidigare! Hatar verkligen läkare och i andra länder känns det ännu värre. Kommer troligast få en massa antibiotika utskrivet som jag ska knapra. Känns inte så lockande inför hemresan, men what to do liksom?
Nee nu har jag "ordbajsat" klart.

Ha en trevlig dag allesammans!



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?