Alla <3ans dag

Skulle till och skriva igår men jag var för deppad och sjuk och ensam;)
Hade mitt livs sämsta alla hjärtans dag igår och det är inget skämt. Försov mig först och sen gick vagnen sönder. Sen var Hugos lärare sjuk men han fick stanna ändå. Sen så vägrade Alice sova. Vart sen ned Elsa till dansen. Hugo var på sämst humör. Jag hamna i trafik kaos p.g.a vägarbete när jag skulle hämta på dansen. När jag kom till min kvällskurs så var läraren sjuk och dom hade alla andras kontakt uppgifter så jag var den enda dom inte kunnat höra av sig till. Sen så var och är jag dunder sjuk så allt var bara ännu pissigare... Så kvällen tillbringades med me, myself and i över en portion nudlar, lite efterrätt som jag fick av familjen, framför filmen p.s. I love you. Inte alls bittert;)



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?