Finally!

Äntligen ska jag få klippa mig hos min frisör!!! Elin<3 har inte klippt mig sen Australien och jag ju mina skäl för det. Vill inte att nån annan än Elin ska röra mitt hår efter den tabben... Visst finns det säkert en massa jätte duktiga frisörer i Frankrike men jag är lite skeptisk ändå.

Jag och pappa käkade frukost buffé på Ikea inte helt fel!! Sedan införskaffade jag mig lite saker till imorrn. Så sjukt pepp!!! Kommer bli galet grymt kul men ändå känns det lite vemodigt. Ungefär som när man tog studenten... Längtar tillbaka som faan...

Pappa och jag jagade en skojare i birsta som lurade papp på tre tusen. Han stack iväg med en jävla fart när pappa dök upp. Vi skulle nog haft en lite bättre plan... Så en varning till alla er som läser min blogg och handlar i birsta. Är det nån italienare som vill sälja jackor till er kom ihåg reg. Numret på bilen och anmäl han;)



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?