Några timmar kvar

Sista kvällen som tonåring. Känns inte så där jätte bra. Tonåren må ju vara den bästa tiden. Det händer så mycket hela tiden, så mycket nytt. Jag gr haft en bra tonårstid och jag kommer se tillbaka på den med ett leende på läpparna. Visst har jag som många andra gjort en massa misstag och dumma saker, men jag har lärt mig av dom flera misstag och fortsatt framåt. Visserligen har jag haft några perioder som varit väldigt svåra men jag är glad att jag tagit mig igenom dom, och mycket har jag att tacka alla mina vänner.

Vid tretton började den här härliga tiden och då kanske det inte var så jätte mycket som hände. Men åren därpå har det hänt en massa som jag ska bespara er med att ta upp då det kommer bli en hel bok.
Tonåren har varit med en massa tårar av kärlek och svek. Men även fylld med skratt och glädje och en massa nya vänner.
Kommer sakna tiden då man smög omkring i "förbjuden" kärlek. Haha det var tider det.



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?