Snabbt inlägg

Tänkte att jag passar på och slänger iväg ett inlägg nu när jag ändringen har något att göra.
Det har varit rätt stressigt här på slutet. Sov hos Jennie torsdag till fredag och vinade lite med henne under kvällen. Nästa dag bar det av in till stan för att fika med min underbara Johannes. Sen vart det dags att göra i ordning mig och lokalen inför festen. Folket kom sent vilket var bra eftersom jag inte var klar. Det gick lite segt till en början men det släppte till sist. Sen drog vi på marmaris, sär pato gjort jätte fint åt mig. Jag fick en liten tiara och en drink med en grej med gnistor. Vi vart där hela kvällen. Nästa dag gick jag och Jennifer och köpte mat. Sen så vart det chillmys hos henne i väntan på att jag skulle bli upphämtad av Perra, Jocke och Liza. Skulle åka med dom till Ljungå där jag skulle ha nästa fest. Vart två timmar sen dock. Då Liza tydligen inte blivit klar eller nått och att jag var tvungen att fräscha upp mig lite. Hade verkligen en jätte trevligt kväll med släkten. Marianne häll tillochmed ett tal till mig. Vart lite tårögd då.
Sov inte många timmar inatt och så fick jag inte med mig joker den här gången. Så lite små nere är jag faktiskt. Trodde det skulle vara lite lättare att åka den här gången men inte då... Men det blir nog bra så fort jag kommer fram



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?