Versailles-Ljungå

Jaa då kan jag ju börja summera den här resan... Tågresan gick bra och jag hittade till bussen som skulle ta mig till Charles de gaulle flygplats men sen slogs jag mot tiden. Karin hade sagt till mig att det skulle ta ungefär 45min till en timme att komma dit med buss. För det första kostade bussen16euro! Sedan krockade den med en bil så vi vart stående i en halvtimme. Femton minuter kvar till att check in skulle stänga så står vi vid terminal 2 och jag skulle åka från terminal 1 så jag frågar busschauffören hur lång tid det är kvar och han sa att terminal 1 är det sista stoppet. Jag förklarar för honom att min checkin stänger om en kvart och han svarade att han skulle göra Allt han kunde. Två minuter kvar och vi är framme vid terminalen jag springer ut ur bussen rycker åt min väska springer in. Då är vi vid hall 2 och jag ska till 4. Så springa som en idiot till hall 4 checkar in egentligen en minut försent. Men jag hann iallafall. Sen väl på Arlanda får jag stressa som en idiot till terminal 4 då jag inte fattade vart jag skulle på en gång. Spelade utlänning och frågade en kille på engelska vart jag skulle, kände mig riktigt blåst. Men nu sitter jag iallafall på planet med en kexchoklad och en Ramlösa och mår gott. Snart ska jag får gratis kaffe oxå;)



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?