Dag för uppdatering!

Godmorgon alla glada! Slänger in ett inlägg innan jag börjar jobba!
Fredagen var en bra men dålig dag allt gick bra sen gick allt fel. Barna vart omöjliga och jag och mamman bara yod och stirrade på varandra. Gick sedan ut med josefin, malin, moa och karolina och kvällen började bra och jag trodde faktiskt jag skulle få en bra utgång men neee... Kvällen slutade med att jag josefin och malin to en taxi hem till versailles. Hmm surt... Kommer göra ett sista försök att gå ut i paris till helgen blire inge bättre får jag göra något annat för pengarna som går åt på helgerna;)

Lördagen tillbringades i parken i min strävan att bli klar med boken och igår blev jag äntligen klar. Så nu ska jag bara se till att jag antecknat allt sen så kan jag iallafall lämna tillbaka en bok.
I lördags kväll var jag och red som vanligt, fick en ny häst och det gick verkligen inte bra i början men sen så! Då kom nog ryttaren fram i mig;)

Igår fick jag svar på tentan jag gjorde i torsdag coh jag fick Vg! Hur lycklig som helst! Även fast den inte var så svår och att alla andra säkert oxå fick högt betyg så är jag nöjd!

Idag är ännu en dag när solen skiner och vädret är helt underbart ute. Men måndag är ju som sagt städ dag så solen får vänta. Nee dags att sätta igång nu;)
Ha en bra dag allesammans



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?