Fredagsmys

Fick sällskap under mina 2timmar som barnvakt av Josefin. Vi käkade chips och drack vin och kollade på Happy Feet. Kan man få ett bättre jobb?! ;)
Sedan satt vi nere hos mig och snackade skit och kollade på störda filmer.

Imorrn blire franska kurs som vanligt så fråga mig inte varför jag inte sover! Dumma mig! Och inga bananer har jag heller till min frukost för jag fastnade framför Ronja Rövardotter när Hugo kollde på det så jag gick aldrig ner och köpte det när jag slutade. Imorrn blire Paris antagligen beroende på vädret. På söndag iallafall ska jag på "blind date"... Haha eller nästan.... Mamman i familjen tänker nog försöka para ihop mig med Jaques kusin barn eller nått. Det blir iallafall lunch hos familjen med honom. Kan bli intressant... Mat har jag aldrig tackat nej till iallafall. ;)

Nee nu ska jag se till och få några timmars sömn. Nattinatt



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?