Måndag kväll

Känner att jag varit väldigt produktiv idag faktiskt. Hunnit med en massa även fast jag vaknade så sent.
Städa först rummen i en timma innan jag cyklade iväg och simmade 35min, cyklade tillbaka och gjorde lunch och små städade samtidigt. När jag ätit klart så vart det yttligare en timmes städning hos familjen och en halvtimme hos mig innan jag var tvungen att gå och hämta Alice och Hugo. Gjorde läxorna med Elsa innan jag gav Alice mat och sedan hann jag med att göra kvällsmiddagen eftersom jag jobbade övertid.
Nu på kvällen vart det lite grammatik plugg men itne mycket för det går verkligen inte in nått i huvudet ikväll. Så jag ska göra mig en kopp te och belöna mig med att läsa i min svenska bok<3

Imorrn kväll blir det balett med mamman och äldsta dottern. Blir intressant!




Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?