Nytt Nytt Nytt Nytt


pappa

Hej!

Nu är det söndagkväll och ska snart gå och lägga mig. Har varit och städat i eftermiddag hos Sam, hans syster komer på torsdag. Kokade svartvinbärssaft på dagen. Igår åkte jag skoter till lillhällssjön, åkte över gammeldammet och vallertjärnarna, det var fint skoterspår. Det var mycklet folk på liihällsjön.Permobil och Stolpfabriken hade hyrt in sin där, träffade blan annat Magnus Söderberg. det är fint väder här, mycket snö har tinat bort. Är ledig hela veckan som kommer känns skönt. Skall fara till Kälarne i morgon bitte och lämna prover, hoppas att dom är bra. Har även varit ute med Joker några gånger, skall gå ut med honom en gång till innan jag lägger mig.



Ha det så bra och sanrt kommer mamma och jag och hälsar på dig. Kram pappa.

2012-03-18 / 19:58:10

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?