Söndag

Då har ännu en vecka gått och det är bara att ladda om för en ny.
Igår efter ridningen vart det några glas med Josefin på katten. Inte helt fel. Idag vart det lunch hos familjen. En lunch som sträckte sig fram till tio. Som jag tidigare har nämnt så har familjen planerat den här lunchen ett tag nu för att jag skulle få träffa pappans gudson som är 22. Jätte trevlig kille det lilla jag pratade med honom. Blir ju lite blyg när det kommer till och prata franska men förhoppningsvis är det en kontakt jag kan utnyttja för att stärka min franska.

För övrigt så har jag fått reda på att Steven jobbar typ hela veckan kg är ledig så det blir inge Nice då:/ men jag ska se om jag hittar nått annat kul att göra. Påsken ska jag iallafall tillbringa med familjen i Bretagne. Så jag får se det oxå;)

Nee nu ska jag sova och ladda inför en ny arbetsvecka bestående av tre arbetsdagar;)



Bilden är gårdagens kvällsoutfit;)



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?