Disneyland Paris, j'aime<3

Vet inte ens vart jag ska börja om gårdagen. Vi åkte in till Paris där vi mötte upp Laura och senare Erwaan som är Tangis kompisar.
Vi gick först på studio parken, det vill säga den andra parken. Där vi började med Toy Story för att sedan åka Hollywood Tower som var en ren skräckupplevelse eller tjaaa, iallafall för tangi;) alla tre gick och gissade på att jag skulle bli räddast men ack så fel som hade. Skrek bara på riktigt två gånger men sen kom mitt "jag har roligt" skrik.
Efter det vart det mat och specialeffeketer innan det vart Disney pizza. Vi åkte en bergochdalbana innan vi gick över till den "riktiga" parken.
Där var jag så nära till tårar att det inte var klok...
Jag var verkligen ett litet barn igen på Disney land. Ett litet barn som får åka alla dom häftiga grejerna. eller Tjaa, tydligen i te tillräckligt liten för att Lilo och Stich ville snacka med mig eller Långben... Men lilla söta björnen Duffy hade tid för mig;) vi kollade även på paraden och så fick jag en efterlängtad sockervadd.
Vi var även in i Disney slottet, i Paris tillhör det törnrosa. Vi hälsade även på Draken i grottan.
Vi hade verkligen tur att Erwann var där för han slussade förbi oss i köerna och vi fick 25%på allt vi handlade och gratis inträde. Helt underbar dag hade jag minst sagt. Lite synd bara att jag aldrig fick träffa varken musse, mimmi, Kalle eller Kajsa:/ men lyckades nästan få tag i piff och puff men alla ungar var ivägen...


mamma

Varför sa du inte att du bara är 5 år??? Bara barnet vilket ju stämmer till 100%. Älskar dig. Längtar tills du kommer hem. Kram<3

2012-05-29 / 23:45:26
pappa

Hej!

Det är nu tisdagkväll och jag har jobbat mellan kl 14-23. Haft hastighetskontroll med trafiken i Sundsvall. Läste vad du skrev om dansen , tyckte synd om dig som måste avbryta den. Men du skulle ha stannat kvar, du måste tänka mera på dig själv och inte tänkta på andra, du msåte bli mer egoistisk, det säger sig sälv att du skulle ha stannat kvar på balen eftersom du har sett fram mot att vara där en längre tid. Blev glad när du tycktre det var skoj på Disneyland. På fredag-lördag-söndag skall jag köra buss. kör åt Owens och skall göra resor från Sundsvall åt Cloudberry som Alexander jobbar åt. Gåt nu och lägger mig, skall jobba i Ånge imorgon.



Kram Pappa

2012-05-30 / 00:05:39

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?