Halvtid

Då har halva tisdagen oxå gått. Förmiddagen var jag mer produktiv än vanligt. Handlade, skjutsade Ingrid till tåget och införskaffade presenter som Karin bad mig om.
Nu så sover Alice men hon vaknar nog snart. Så istället för att träna trycker jag i mig sista Bullen från påsen som Ingrid hade med sig.


Ingrid

Hej Nu är klockan 21 på kvällen och jag är hemma och har packat upp, var tvungen att läsa vad du skrivit i bloggen medan jag var hos dig. Jag har haft väldig kul och trevligt hos dig, vi höres snart igen, massor med kramar/Ingrid

2012-05-22 / 21:01:11
pappa

Hej!

Det är onsdagkväll och jag och Joker har gått en promenad runt kyrkan och trekanten, båda katterna följdemed. Har haft en fin dag idag, 25 grader varmt. Idag var 4 st hit frå SCA och tiitade på kyrkan, dom tyckte den var fin. Ät ledig hela veckan så jag har varit mycket uppe vid kyrkan och rensat rabatter. Skall nog följa med mamma i morgon till Hammrstrand Nästa helg fredag, lördag och söndag skall jag nog köra buss skall köra för Svenska dagsresro där som Alexander jobbar. Hoppas ni har fått fint väder i Paris, pratade med Ingrid och hon sa att ni hade haft dåligt väder mest hela tiden när hon var hos dig. Hon tyckte att det hade varit roligt att vara hos dig, hon var jättenöjd. Skall nu gå och lägga mig. Ha det så bra /kram pappa

2012-05-23 / 22:08:29

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?