Ingen rubrik

Då har ännu tisdagen gått.
Jag jobbade en timme på förmiddagen och sedan följde i Ingrid med mig när jag skulle hämta barnen. Men vi hamnade i världens oväder. Regn hagel och åska. Vi käkade halter och Ingrid var glatt med. Sedan följde hon med till Hugos svenska skola innan vi åkte hem andades medans Alice sov. Sedan hämtade vi Hugo och Elsa.

När jag väl slutat åkte jag till min kurs och där jag fick komplimanger av läraren för mitt uttal:)

När jag kom tillbaka fick jag middagen serverad av Ingrid och veckans bästa nyhet när jag hämta min lön. Karin sa då att jag var ledig imorrn ich jag var helt inställt på att jobba sååååå.... Paris imorrn för vår del;)



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?