Paris dag 1

Då har jag och Ingrid kommit illegala från våran dag i Paris. Vi har gjort samma runda son jag gjorde med mamma och pappa dvs. Grand arche vid La Défense tunnelbana till Charles de Gaulle-etoile för att besök triumfbågen, vidare gick vi längs champs elysee för att vika av mot trocadero. Där åt vi våran matsäck och kollade på lite street dance innan vi gick ner till Eiffel tornet. Efter det gick vi längs Seine till concorde och tullinerna där vi köpte oss varsin crêpes med nutella banan. Sedan promenader vi vidare mot Lovren och sedan till notre dame där vi gick in. Sedan för att organisera upp oss lite tog vi en irish Coffee innan vi gick till den fula byggnaden vid min dans. Vi gick omkring i lite affärer och kollade runt lite innan min dans.

Under tiden som jag dansade med en ny kille som ledare för hip hop girly så gick Ingrid ännu mer.

Hon har kämpat på bra idag och vi båda kommer nog känna av det imorrn. Nee nu ska jag ta och korka upp vinet så vi kan käka ha det!



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?