Söndag

Idag har varit en riktig slö dag. Köpte en glass i Versailles gått lite mer och sedan slängde Ingrid ihop en middag av ingenting och gott vart det:) och efterrätt glass och fruktcocktail:) sen kände jag att kilona la sig över magen och låten så jag tog en promenad på 40min. Nu blir det små mys och sen jobb 12.30imorrn


pappa

Hej!

Kul och se att ni hade det bra på showen. Skriv och tala om hur mycket det kostade, för jag skall ju bjuda er på den showen.

Idag har mamma och jag eldat upp skråp, sedan städade och tvättade båda bilarna, så nu ser dom riktigt bra ut. Skall åka med mammas bil till Berners i Sundsvall för att laga spegeln i morgon. Gör även service på den då. Skall även hälsa på hos Gatufesten. Jag tycker inte du skall åka hem till annelis födelsedag, jag och mamma skall inte åka dit. Spara pengarna och vi åker till Turkiet istället den 17 augusti, flera av släktingarna skall åka. Annar är det bara bra, skall nu gå och lägga mig, klockan är 22.30.

Ha det så bra KRAM PAPPA.

2012-05-20 / 22:51:39

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?