Godkväll allesammans!

Har haft en riktigt bra dag faktiskt. Hjälpte en vän här i Nice då han beställt en ny säng som skulle komma mellan 9-11 och han började jobba 8 så jag drog till honom imorse istället för att ligga hemma och dega hela morgonen. Plus att jag fick gosa med hunden i två timmar. Dom kom strax efter 10 och ställde in den nya sängen sen behövde jag bara skriva på ett papper. Som tog vart jag bjuden på lunch strax efter ett vilket var riktigt uppskattat för normalt blir det en baguette eller panini men idag art det pasta carbonara. Den godaste jag ätit i hela mitt liv! Fick skjuts till skolan sen vilket jag ångrade fort han börja köra då fransmän kör som idioter.

Iallafall ikväll så är det Ghost med Ef som gäller. Lillördag var det va? En men jag känner verkligen att jag behöver andra runt mig och komma på andra tankar eller inte behöva tänka alls! Kvällen har varit rätt så turbulent



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?