Skridskor i Nice!?

Fy faan vilken underbar dag jag har haft! Eller tja vart lite sen imorse till skolan och själva skolan var väl inte särskilt speciell. Efter skolan dock så övertalade Juliette och Barbara mig att följa med och åka skridskor. För det först så har jag inte stått på skridskor på ett antal år och sen så kände jag att jag hellre skulle vilja hitta en kostym till imorrn då det är haloween.
Men följde med tillslut. Och jag är jävla glad att jag gjorde det med tanke på att vi hade jävligt kul. Fast jag känner att jag verkligen inte representerade Sverige nå bra... Juliette hoppade och jag skulle hoppa två gånger men det slutade med... Ett grovt fall på röven!
Men kul hade vi åt det och resten av hela ishallen!

Menmen lite glädje bör man ju ge världen



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?