Lyckad söndag kväll

Uscha vad dålig jag är på att uppdatera.
Men gör kommer en snabb för att sedan berätta allt nytt imorrn.

Kvällen har tillbringats med Fanny som är min svenska kompis. Jaa, jag hittade en här med... Men jag tycker om det!
Vi satt och snacka en massa över ett glas i gamla Nice. Klickade rätt bra.
Sen så skulle jag gå hem eftersom jag var trött men så passerade vi Wayens och Fanny skulle in och jag kände hur partyfreaken inom mig skrek. Så jag hängde på in. Vi träffa några svenska gubbar som vi snacka med och de bjöd på öl och grejer. Vi hade riktigt kul.

Nu ska jag sova iallafall för jag har som sagt plugg att göra imorrn på min lediga förmiddag;) kram<3



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?