Måndag, ny vecka

Godkväll allesammans! Ny vecka nya utmaningar och nya äventyr? Förhoppningsvis ska jag bli lite bättre på uppdatera denna vecka.
Gårdagen tillbringades med att hänga på check point på en kareoke kväll med ett glasvin. Sen när det vart för mycket av det goda? så drog vi till stranden för att se om vi hitta några studenter från EF och det gjorde vi såklart. Bernad och Laura med några nya personer. Så vi hängde med dom och hade en allmänt trevlig kväll.
 
Idag så började jag inte förrän 13.10 vilken var tur då det vart världens oväder strax innan lunch. Var som om himlen öppnade sig. Även spårvagnarna stod still. Tyckte lite synd om Juliette som var ute eftersom hon skulle köpa sushi. hon var genom blöt när hon kom tillbaka.
 
Det hann iallafall klarna upp tills jag skulle till skolan. Vilken var bra.
Kvällen ska tillbringas med P.S. I Love You eftersom Juliette inte sett den och en låt från den filmen alltid spelas av Jason på checkpoint när jag kommer dit då jag alltid tidigare tjatat om den.
 
Ha en trevlig kväll allesammans!
 
 
 


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?