Dröm går i uppfyllelse

En dröm jag alltid haft är att få vara Lucia i ett vackert lucia tåg- Men har aldirg riktigt fått den underbara chansen tills förra året då jag fick vara Lucia i ett tåg här i Nice. Enda problemet var att det var inget riktigt tåg. Det var jag och en annan tjej. Men tackvare den chansen förra året har gett mig äran att få vara året Lucia i något som kommer bli ett riktigt stort jippo här i Nice.
Så det är verkligen en dröm som får gå i uppfyllelse, och sedan nästan det bästa av allt är att min mamma kommer komma hit och se mig uppfylla den drömmen. Klart hade jag velat att pappa hade varit här med men någon måste sköta kontoret hemma. Men han får väl se det på film senare.

Iallafall kommer det bli två dagar fylld av Lucia sånger och ljus och få vara Lucia som jag drömt om sedan liten.


 Bild från förra året

 Hold on to your Dreams

Mamma

Åh, vad fin du var mitt älskade barn. Visste inte att det var en så stor dröm.

Svar: har ju alltid tyckt om att stå på scen och vara i centrum så.. men för det mest aär det ju en blond lucia
MariaErika

2013-12-04 / 20:46:44

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?