Bra och dåligt humör

Är både på jätte bra humör och ett riktigt pissigt humör samtidigt. Är riktigt glad och nöjd över min viktnedgång, fåglarna, en annan hemlighet som jag berättar mer om nästa vecka, att julen börjar närma sig. Men sedan så känns allt pissigt idag. Jag hoppade över min tänkta 5:2 dag får se om jag lyckas få in två 5:2 eller inte denna vecka, iallafall så hoppade jag över den för jag ade behov att spring och rensa tankarna så tig mig en springtur på 45min istället.

Sedan så har jag även tagit mig förbi Dag 4 på utmaningen. Måste börja skriva ner det annars kommer jag tappa bort mig...





 Det bästa med Nice är nog att kunna springa klockan fyra på eftermiddagen i november i linne till denna utsikt över Medelhavet




Marre

Jag är på dag 7 så om du är på dag 4 så började du 3 dagar efter mig, så vi kan påminna varandra! :D

Svar: Haha låter perfekt! :)
MariaErika

2013-11-12 / 20:24:06

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?