Försvann lika fort som den kom...

Har nu insett efter två träningstillfällen att min så först försvann lika oväntat som den dök upp. Och det känns rent utav förjävligt!
Förra veckan trodde jag bara att det var för att min pojkvän ar där och så började jag inte dagen med en springtur som jag annars gör måndagar. Så idag tvingade jag min pojkvän att ta fram hans löparband som tog oss mer än en timme men likt förbannad lät jag som en kråka.... Och jag som hade sånt flyt...

Aja nått som är toppen iaf är att jag gått ner ett halvt kilo till genom att nästan inget höra förra veckan, varken diet eller riktig träning. Men ska komma igen denna vecka igen. Men ska ha en 5:2 fri vecka igen för att se om det kanske funkar bättre då jag kommit igång med träningen


Såg denna på instagram. Tyckte den kändes passande!


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?