Älska måndagar!

Det är ju helt underbart att jag nu två veckor i rad lyckats börja på detta sätt! Spring tur vid Canal Giraut, sedan idag vart det nervarvning vid L'Aire SaintMichel. Sedan tog jag på mig att musklerna och bar upp den nya fågel buren uppför alla trappor för att sedan göra ren den i badkaret. Tips till alla dör ute som någon gång ska rengöra en stor fågelbur, gå till en biltvätt eller nått, gör det iallafall inte i badrummet. Vatten överallt. 

Lyckades ännu en gång tydligen att sjunga i kyrkan, även fast jag inte var lika övertygad själv som jag var förra veckan men aja, får väl lita på dom när dom sa att det lät bra.

Imorrn är det en ny 5:2 dag! Hoppas på det bästa!




Mamma

Biltvätt?? Hahahaha

2013-10-29 / 15:28:04

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?