Ännu en dag till enda

Skön promenad vart det idag! Nästan milen är det tydligen?? På fredag ska jag försöka mig på att springa får se hur de hår nu när jag lyckades få skav sår idag. På med vaselin och tejp och lite mindre värme så ska jag nog slippa skavsåren. Belönade mig med en ypperligt god sallad efter promenaden. Med getost! Yummie!
Imorrn blir det fasta idag och jag ser fram emot det då det blir mumsiga saker ^^
Ganska skön och redan ha allt bestämt vad man ska äta och när. 

För övrigt pratade jag med mina köra föräldrar idag vilket kändes bra, men nu kanske det inte blir julfirande hemma! Första gången på jag vet inte hur många år! Minst 15må det iallafall vara!





Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?