Hej igen!

Har haft en jäkla svacka att jag varken velat göra det ena eller det andra. Men imorrn ska jag iallafall ta och köpa lite saker för att äntligen börja med 5:2 dieten. 
En annan sak som fick mig att vilja blogga igen var ett intressant svar på ett av mina inlägg. Då vet jag ju att det faktiskt folk som tittar in på bloggen till och från ;)


Marre

åh vad roligt om du börjar skriva igen! :D lycka till med dieten, det kommer du fixa kanon!!

2013-10-14 / 14:59:14
mamma

Lycka till med såväl skrivandet som diet, men den kan du ta det lite försiktigt. Inte alla som tror att det är bra. Ät vettigt (lite mindre bara) varje dag så är du mammas fina flicka. Love y

2013-10-14 / 16:32:00

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?