Nu är glada julen slut

Nu är glada julen slut, slut, slut. Julegranen bäres ut, ut ,ut...
 
 
 
Ibland är jag riktigt intelligent! Tog mig bara en månad dock, men jag kom på att jag kunde använda pojkvännens kamera! Bättre sent än aldrig som dom säger. Idag så fick det bli sista dagen för julgranen vilket är lite deprimerande för det betyder att julen snart är slut! Men han var lite hängig nu mot slutet och kulorna började trilla av. Men resten av jul dekorationerna ska jag nog spara till tjugonda knut iallafall, skulle helst vilja ha dom hela tiden då det gör hemmet lite mer hemtrevligare.
 
 
 
 
 
 

Mamma

Nästa jul så bör Florent kapa toppen, droppa på lite stearin så sitter spiran bättre på plats. Nu blev toppen för hög och vek. Kramiz

Svar: Det ville han inte plus att den var inte lika sne ibörjan ;)
MariaErika

2014-01-09 / 19:04:05

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?