Första dagen på NYA jobbet?!

Tror jag precis fått ett nytt jobb, hur det nu gick till. Trodde det var bara en prov anställning på några dagar men nej är ganska långt planerad i schemat. Nu är det kanske dags att bestämma sig? I ett år har jag haft problem att hitta jobb men nu verkar det komma på rullande band. Frågan är bara om jag ska välja den enkla och säkra vägen eller om jag ska gå den mer osäkra och farliga. Jag menar jobba på bageri har jag redan gjort, men egen företagare har jag inte försökt mig på än. Och för tillfället ligger ju företags lönen på 800€ ungefär så det är ju inte fy skam, plus att jag kan anpassa mig efter min franska kurs. På bageriet verkar jag inte kunna det.
 
Nån som har någon idé eller tanke hojta gärna till. för det är lite väl snurrigt nu för mig...


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?