Från 0 till 100%

Så kan man verkligen förklara den senaste tiden. Från att inte göra någonting under ett år, bara dega hemma och deppa så har jag nu ett jobb på tacksamma 25timmar istället för 35. Ett företag som rullar på. Plus en franska kurs som har startat. Så mina timmar på dygnet som kändes OÄNDLIGA förut har nu blivit minimala och jag undrar om jag verkligen kommer klara av detta. Men efter en vecka så känns det bra, men det kanske blir värre sedan, men den dagen den sorgen. Förtillfället är jag grymt pepp, jag känner att livet ligger på topp och börjar se ljust på framtiden.
Det här kommer bli bra!







Dagen i bilder
 

Linn

Så glad för din skull! Och jag tror absolut att du kommer att klara det! Du vet att jag ber för dig :) <3

2014-09-06 / 22:22:44 Blogg/hemsida: http://bjornfoth.blogg.se

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?