1år!!!

Mitt livs bästa födelsedag!!! Eller tja det var min första men vad kommer kunna slå denna dag?
Först fick jag mina presenter från Mary som bara bestod av godis.
Sen så fick jag en ny pipleksak av matte sedan fick jag nån tugg boll som var mindre rolig men sen kom det bästa!! Ett grisöra!! Den är hur god som helst och jag vägrar släppa den.
Sedan har jag fått en längre promenad på morgonen och sedan en långpromenad lös i skogen på eftermiddagen. Åkte även bil som jag älskar till Kälarne. Så vad skulle kunna toppa den här dagen?
Möjligtvist 10grisöron.
Bilder från dagen kommer imorgon för nu ska jag sova är helt slut från alla lukter och kult ute.

Godnatt!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0