Hejhopp!!

Vilken helg det varit.
I fredags åkte vi till Njurrunda till Maria och hennes pappisar, johan och dennis. Eller johan är en Phalen menmen.
Träffades först ut och då började jag och Johan leka/bestämma vem som var högst i rangen medan dennis sprang runt och skällde på oss. han är den högsta.

Sedan gick vi in och lekte. eller jag och Johan iallafall dennis var bara sur.
Jag och Johan kom riktigt bra överens. Vi hade riktigt kul.
Lördag kväll skulle jag få vara hos mattes kompis eftersom det var student fest. Så matte skjutsade ut mig till Louisse på Alnö.
Vi myste och kollade på tv och hade jätte trevligt.
Men jag vart jätte  glad när jag kom hem till lägenheten och Matte igen.

Sedan åkte vi för att träffa Josse och Naja i ljustadalen, men jag var inte på lekhumör, Naja försökte få igång mig men jag var för trött efter helgen. Så då åkte vi till landet iställe så nu ska jag sova och vila upp mig.

Nattinatt<3

Hos Louisse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0