Då var vi iväg!!!

Då var jag äntligen på väg! Eller tjaa vi då. Var lite orolig när min matte började packa alla väskorna igen... Trodde hon skulle lämna mig men denna gången fick jag följa med!
Momma (stormatte) körde oss till tåget där jag för första gången klev på ett tåg! Funderade ett tag på vad jag egentligen gett mig in på men när jag väl vana mig vid alla ljud och matte lät mig komma ur den där hemska hund fängelset (väska) så vart det bättre för då hade jag full koll på alla andra människor medan min matte sussade så sött på sätet bredvid mig. Nån måste ju hålla vakten liksom. Fast vill ni veta en sak? Men ni får inte berätta för mina människor!
Okej är ni beredda? Jag blundade några gånger på den där tågresan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0